direct contact:  06-51927446

Service Management

ITIL® Foundation

ITIL 4 richt zich op het Service Value System. Deze herbergt alle aspecten die een Service provider op orde dient te hebben om zich te verzekeren waardevol te zijn voor klanten en stakeholders.  Kern van de Service Value System (Waarde Systeem) is de Service Value Chain (Waarde Keten)

ITIL 4 richt zich ook op organisaties die via digitale transformatie andere diensten willen leveren of hun diensten anders willen leveren.

EXIN SIAM™ Foundation

Deze certificering is gericht op professionals over de gehele wereld die belangstelling hebben voor de praktijk van Service Integration and Management of die deze methodologie willen implementeren in een organisatie. Daarbij gaat het met name om professionals die al werken met IT Service Management-processen. Verder is deze SIAM™-certificering bestemd voor providers die SIAM-modellen willen implementeren en beheren

EXIN SIAM™ Professional

Deze certificering is gericht op professionals over de gehele wereld die geïnteresseerd zijn in de praktijk van Service Integration and Management of die deze methodologie willen toepassen of verbeteren in een organisatie. De inhoud van deze certificering is geschikt voor klantorganisaties die van plan zijn SIAM-modellen in gebruik te nemen, medewerkers die de retained capabilities bij een klantorganisatie verzorgen, service integrators en service providers die binnen een SIAM-ecosysteem werken.